Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Služba osazení válce pístem
Služba, zajišťující podmínky pro nový píst.
Máte nějak poškozen píst, ale válec se zdá v pořádku? Je válec na funkční ploše (uvnitř) bez znatelných poškození, rýh, prasklin, nebo odlupující se vrstvy nikasilu? Potom je velká šance, že v něm bude běhat i píst nový.
Bohužel to není až tak jednoduché. Píst a válec spolu vytvářejí spárovanou dvojici, pro kterou platí jistá pravidla. Tato služba Vám zajistí, že budou vždy dodržena. Jedná se především o to, že se válec zkontroluje a zlehka přebrousí (přelapuje). Při provozu válce se totiž neopotřebovává pouze píst, ale také pracovní plocha válce. Ta se navíc opotřebí více na straně výfukového a sacího kanálu, čímž dochází k její ovalitě. Přelapování válce obnoví kruhový profil funční plochy válce a obnoví křížovou stopu po brusných kamenech, která je důležitá pro to, aby na stěnách válce lépe držel olejový film a tím došlo i k lepšímu záběhu pístu. Po přelapování a přeměření válce se v rámci služby provede výběr vhodné velikostí pístu tak, aby došlo k dodržení správné vůle mezi ním a válcem a nehrozilo zadření.
Tuto službu zajišťujeme pouze při současném objednání pístní sady! Jen tak můžeme zaručit bezchybné spárování pístu s válcem, nutné pro bezproblémový chod motoru.
Cena je orientační, blíží průměrné ceně za opravu 1ks 125 ccm 2T válce a může se lehce změnit. Položka slouží především jako možnost si tuto službu bez problémů objednat. Pokud bychom dospěli k názoru, že cena bude nějakým zásadním způsobem posunuta směrem nahoru, budeme Vás o tom informovat. Rovněž se může stát, že vaše posouzení válce nebude dostatečné a my nalezneme skutečnosti, kvůli kterým již nebude možné válec přelapovat. Jedná se nejčastěji o to, že nějakou chybu přehlédnete a nebo o to, že válec byl již předtím několikrát lapován, čímž se dostal za hranici, pro kterou jsou k dispozici písty o vhodné velikosti. Navíc už by se jednalo o tak slabou vrstvu nikasilu, že by další provoz mohl být nebezpečný. Pak by již nezbylo, než opravit válec novým Nikasilem. Viz zde. O takových skutečnostech byste byli samozřejmě informováni a projednal by se další postup.
Objednáním (odesláním košíku s touto položkou) této služby vyjádříte, že si přejete osazení válce provést u nás. Bezprostředně po objednávce ho proto prosím odešlete na adresu :
Ing. Ondřej Hojka
Roškotova 1737/6
140 00 Praha 4
a my se o zbytek postaráme. Čekací lhůta na opravu válce činí cca týden. Případný zbytek zboží z objednávky bude pozdržen tak, aby mohl být odeslán až s opraveným válcem. Pístní sada není v ceně opravy, tu je nutno objednat zvlášť - píst volte v nejmenším nabízeném rozměru, o správném rozměru rozhodneme sami.
Válce prosím posílejte očištěné a kompletně odstrojené, především od železných částí (šrouby, svorníky, příruby).