Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Služba opravy válce - Nikasil
Zajištění odborné opravy válce.
Zadřeli jste a řešíte co s poškozeným válcem? Moderní motory mají ve většině případů stěnu válce potaženy speciálními kompozitními vrstvami, kterým se ale souhrnně vžilo označení "nikasil". Přes nesporné výhody při provozu motocyklu je však v případě poškození nikasilové vrstvy oprava takového válce komplikovaná, neboť válec nelze klasicky přebrousit na větší rozměr pístu tak, jako u válce s nalisovanou vložkou.
Oprava se proto provádí speciálním způsobem, který obnáší odstranění staré nikasilové vrstvy, případné opravy (vyvaření) základního materiálu válce, galvanické nanesení nové nikasilové vrstvy a její finální úprava přebroušením. Válec opravený touto technologií je srovnatelný s válcem novým a má i stejný průměr vývrtu, takže lze použít základní píst.
Tuto službu zajišťujeme pouze při současném objednání pístní sady! Jen tak můžeme zaručit bezchybné spárování pístu s válcem, nutné pro bezproblémový chod motoru. Službu neprovádíme my, jedná se o její zprostředkování v zahraničí.
Cena je orientační, blíží průměrné ceně za opravu 1ks 125 ccm 2T válce a může se změnit v závislosti na stavu dodaného válce a nutnosti válec vyvařovat. Položka slouží především jako možnost si tuto službu bez problémů objednat. Pokud bychom dospěli k názoru, že cena bude nějakým zásadním způsobem posunuta směrem nahoru, budeme Vás o tom informovat. Cenu navyšují především: hluboké rýhy, naražené hrany kanálů a praskliny na můstcích mezi přepouštěcími či výfukovými kanály. Některé vady se bohužel objevují až po odstranění starého nikasilu a nejsou předem odhalitelné / odhadnutelné. To se děje především u starých válců, které opravu nikasilem absolvovaly už několikrát a předchozí opravy často nebyly provedené ve správné kvalitě.
Objednáním (odesláním košíku s touto položkou) této služby vyjádříte, že si přejete opravu válce provést u nás. Bezprostředně po objednávce ho proto prosím odešlete na adresu :
Ing. Ondřej Hojka
Roškotova 1737/6
140 00 Praha 4
a my se o zbytek postaráme. Pozor ! Čekací lhůta na opravu válce činí 4-5 týdnů ! Případný zbytek zboží z objednávky bude pozdržen tak, aby mohl být odeslán až s opraveným válcem. Pístní sada není v ceně opravy, tu je nutno objednat zvlášť - píst volte v nejmenším nabízeném rozměru. Není ovšem nutné dokupovat "službu osazení válce pístem" - ta je již v ceně opravy.
Válce prosím posílejte očištěné a kompletně odstrojené, především od železných částí (šrouby, svorníky, příruby).
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat