Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Služba opravy válce - Nikasil
Zajištění odborné opravy válce.
Zadřeli jste a řešíte co s poškozeným válcem? Moderní motory mají ve většině případů stěnu válce potaženy speciálními kompozitními vrstvami, kterým se ale souhrnně vžilo označení "nikasil". Přes nesporné výhody při provozu motocyklu je však v případě poškození nikasilové vrstvy oprava takového válce komplikovaná, neboť válec nelze klasicky přebrousit na větší rozměr pístu tak, jako u válce s nalisovanou vložkou.
Oprava se proto provádí speciálním způsobem, který obnáší odstranění staré nikasilové vrstvy, případné opravy (vyvaření) základního materiálu válce, galvanické nanesení nové nikasilové vrstvy a její finální úprava přebroušením. Válec opravený touto technologií je srovnatelný s válcem novým a má i stejný průměr vývrtu, takže lze použít základní píst.
Tuto službu zajišťujeme pouze při současném objednání pístní sady! Jen tak můžeme zaručit bezchybné spárování pístu s válcem, nutné pro bezproblémový chod motoru. Službu neprovádíme my, jedná se o její zprostředkování v zahraničí.
Cena je orientační, blíží průměrné ceně za opravu 1ks 125 ccm 2T válce a může se změnit v závislosti na stavu dodaného válce a nutnosti válec vyvařovat. Položka slouží především jako možnost si tuto službu bez problémů objednat. Pokud bychom dospěli k názoru, že cena bude nějakým zásadním způsobem posunuta směrem nahoru, budeme Vás o tom informovat. Cenu navyšují především: hluboké rýhy, naražené hrany kanálů a praskliny na můstcích mezi přepouštěcími či výfukovými kanály. Některé vady se bohužel objevují až po odstranění starého nikasilu a nejsou předem odhalitelné / odhadnutelné. To se děje především u starých válců, které opravu nikasilem absolvovaly už několikrát a předchozí opravy často nebyly provedené ve správné kvalitě.
Objednáním (odesláním košíku s touto položkou) této služby vyjádříte, že si přejete opravu válce provést u nás. Bezprostředně po objednávce ho proto prosím odešlete na adresu :
Ing. Ondřej Hojka
Roškotova 1737/6
140 00 Praha 4
a my se o zbytek postaráme. Pozor ! Čekací lhůta na opravu válce činí 4-5 týdnů ! Případný zbytek zboží z objednávky bude pozdržen tak, aby mohl být odeslán až s opraveným válcem. Pístní sada není v ceně opravy, tu je nutno objednat zvlášť - píst volte v nejmenším nabízeném rozměru. Není ovšem nutné dokupovat "službu osazení válce pístem" - ta je již v ceně opravy.
Válce prosím posílejte očištěné a kompletně odstrojené, především od železných částí (šrouby, svorníky, příruby).