Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Brzdové desky Goldfren 098
Brzdové obložení, typ 098.
Upozornění pro majitele motocyklů aprilia RS 125 / Tuono 125 z let 92-05 a RS 250 : Ze zkušeností jsme se rozhodli nahradit katalogem doporučované desky 038 deskami 098, neboť část třecí plochy desek 038 nepůsobí na kotouč, neopotřebovává se a časem se vzpříčí, což negativně ovlivní funkci zadní brzdy. Osazení zadní brzdy deskami typu 098 tento problém řeší.
Materiál AD :
Doporučujeme jezdcům kteří nejezdí moc prudce, ale chtějí dobrý brzdící efekt. Opotřebení u této směsi je o 20% nižší než u jiných sintrovaných desek v této kategorii.
AD směs nízkou abrasivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brždění díky keramickému třecímu materiálu.
Třecí materiál obsahuje kovo-keramické částice a typické železo a jemné příměsi jsou přidány do základu železité směsi, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.