Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Sada těsnění motoru Rotax 123 - Aprilia AF1, Tuareg, Pegaso, Red Rose, RS 125
Sada těsnění motoru Rotax 123
Set těsnících prvků pro motor Rotax 123. Obsahuje papírová i gumová těsnění pro přetěsnění celého motoru včetně přívěry, nicméně kromě gufera do domečku přívěry neobsahuje žádná další gufera ! Jejich sadu máme ale rovněž v nabídce.
Nepodceňujte výměnu papírových těsnění a nepoužívejte pouze silikon! 0,5 mm materiálu navíc mezi kartery hraje roli při vymezení kliky i převodovky.
U modelu aprilia RS 125 z let 95-97 pozor na použitý typ motoru ! Montovaly se současně motory Rotax 122 (verze MP) i motory Rotax 123 (verze GS). Ujistěte se proto, že si vybíráte správně.
Výrobek firmy Athena Italy. Ta samá těsnění se používají i při montáži motorů ve výrobě. Na trhu se objevily i výrobky z Taiwanu, které ovšem nepředčí kvalitu materiálu a zpracování firmy Athena.
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat