Dodací podmínky

Zásilky dodáváme pouze v rámci České republiky a Slovenska.
Zboží expedujeme do 2-3 pracovních dnů od zadání objednávky - není zkrátka v naší moci vybavit všechny objednávky ještě v den jejich odeslání. Je však naší  snahou vybavit objednávku v co nejkratším možném čase. Pokud Vaše objednávka opravdu spěchá, tak nás nejlépe telefonicky kontaktujte.

Zboží doručujeme výhradně prostřednictvím České pošty, na Slovensko ve spolupráci se Slovenskou poštou.

 

Naprostá většina sortimentu je okamžitě k dispozici, nicméně pokud by Vámi objednaný výrobek nebyl zrovna skladem, může dojít k prodloužení této lhůty. V takovém případě Vás budeme o termínu dodání zboží obratem informovat na uvedený telefon či email. Jestliže s termínem dodání nebudete souhlasit, máte právo od objednávky odstoupit.

 

Expediční náklady

ČESKÁ REPUBLIKA :

K ceně zboží účtujeme poštovné a balné ve výši 200 Kč v případě zaslání zboží na dobírku, respektive 160 Kč v případě platby předem na účet. Pokud objednané zboží nepřekročí hodnotu 600 Kč a je Vám nabídnuta možnost zaslat balík doporučeně, tak bude poštovné a balné činit 140 Kč, respektive 100 Kč v případě platby předem na účet.

 

SLOVENSKO :

Pro zákazníky ze Slovenska platí obdobná pravidla, jen s vyššími náklady. Standartní expediční náklady činí 280 Kč v případě zaslání zboží na dobírku, respektive 240 Kč v případě platby předem na účet. I zde platí, že pokud zboží nepřekročí částku 600 Kč, tak Vám bude nabídnuta možnost doporučené zásilky, kde expediční náklady činí 200 Kč, respektive 160 Kč v případě platby předem na účet.

Jak je uvedeno výše, tak slovenští zákazníci mají možnost provést úhradu za zboží dvěma způsoby:

Platba převodem na účet: Díky tomu, že vlastníme účet u Fio banky, tak je možné, aby zákazníci ze Slovenska převáděli platbu v EUR a to za podmínek, jako by platili na jiný slovenský účet. Vyhnete se tak vysokým poplatkům za mezinárodní převod. Při uzavírání objednávky si proto u bankovního převodu změnte měnu z CZK na EUR. Informace k samotnému převodu získáte po dokončení objednávky. Platbu proveďte jako běžný vnitrostátní příkaz v EUR 

Platba na dobírku: Dobírková částka bude vycházet z ceny nákupního košíku v CZK a to i v případě, že ukončíte objednávku v EUR ! Pokud se tak stane, částka bude přepočítána zpět vnitřním EUR kurzem obchodu, který činí 23,3 CZK / EUR. Ke skutečné konverzi měny dojde až na Slovensku při převzetí od Slovenské pošty. Dobírková částka je tam přepočítána na EUR podle kurzovního lístku ČSOB - valuty prodej, platného v den podání zásilky . Nelze proto zcela přesně specifikovat, kolik v EUR zaplatíte, protože to do doby podání zásilky prostě nevíme. S pomocí zmíněného kurzovního lístku si ale lze udělat orientační představu, která se nebude příliš lišit od konečné ceny, kterou ve skutečnosti zaplatíte. Na převod měny nemáme absolutně žádný vliv - my od ČP obdržíme v CZK zpět přesně tolik, kolik v CZK činila hodnota objednávky při odeslání Vašeho košíku. Celá transakce se řídí se pravidly o mezinárodní dobírkové poukázce České pošty.

Dodatečné upozornění : Slovenská pošta navíc vybírá při předávání zásilky adresátům poplatek  4- 6 EUR za výše uvedenou konverzi měny dobírkové částky. Na tento poplatek opět nemáme žádný vliv a ani z něj nemáme žádný zisk. 

Pokud chcete vědět, kolik přesně zaplatíte a pokud se chcete vyhnout dodatečným nákladům spojeným s platbou na dobírku, tak velice doporučujeme platbu předem na náš účet.

 


 

Od 6000 Kč hodnoty zboží je poštovné a balné ZDARMA. 


 

Osobní odběr: 

Zdarma je rovněž možnost osobního odběru zboží. E-shop nedisponuje kamennou prodejnou (provozovnou), nicméně jsme po předchozí dohodě schopni osobně předat zboží v Praze. Pokud však máte máte o osobní odběr zájem, tak je opravdu nezbytné nás kontaktovat předem a vzhledem k naší časové vytíženosti se prakticky vždy bude jednat o večerní hodiny.

 Platbu za zboží při osobním odběru lze uhradit pouze v hotovosti, přičemž platí, že:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 


 

Zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a to jedině v případě, že budou veškeré námi již vynaložené náklady na expedici a hodnota zboží zaplaceny předem převodem na bankovní účet.

 


Po adresátech nevyzvednutých zásilek budou expediční náklady vymáhány.