Kategorie
-
Aprilia
- 50 ccm
-
125 ccm
-
AF1 125
-
AF1 Futura 125
-
AF1 Sintesi 125
-
Classic 125
-
ETX / Tuareg 125
-
ETX 125
-
MX 125
-
Pegaso 125
-
Red Rose 125
-
RS 125
-
RS4 125 / RS 125 (4T)
-
RX 125
-
RX 125 (4T)
-
SX 125
-
SX 125 (4T)
-
Tuareg Rally 125
-
Tuareg Wind 125
-
Tuono 125
-
Tuono 125 (4T)
-
AF1 125
- 250 ccm
- 350 ccm
- 450 ccm
- 550 ccm
- 600 ccm
- 650 ccm
- 750 ccm
- 850 ccm
- 1000 ccm
- 1100 ccm
- 1200 ccm
-
Aprilia - skútry
- 50-100 ccm
-
125 - 300 ccm
-
Atlantic 125 - 200 - 250
-
Atlantic 300
-
Leonardo (ST) 125 - 150 - motor Rotax
-
Leonardo 250 (ST) - motor Yamaha
-
Leonardo 250 - 300 - motor Minarelli
-
Scarabeo 125 - 200 - motor Rotax
-
Scarabeo 125 - 250 - motor Piaggio
-
Scarabeo Light 125 - 200
-
Scarabeo Light 250 - 300
-
Mojito / Habana 125 - 150
-
Sport city 125 - 200 - 250
-
Sport city 300
-
SR 125-150
-
SR 300 Max
-
SR 125 Max
-
SR 125 Motard
-
Atlantic 125 - 200 - 250
- 400 - 500 ccm
- 850 ccm
- Cagiva
- Derbi
- Ducati
- Honda
- Yamaha
- apriliatech
Služba osazení válce pístem
Služba, zajišťující podmínky pro nový píst.
Máte nějak poškozen píst, ale válec se zdá v pořádku? Je válec na funkční ploše (uvnitř) bez znatelných poškození, rýh, prasklin, nebo odlupující se vrstvy nikasilu? Potom je velká šance, že v něm bude běhat i píst nový.
Bohužel to není až tak jednoduché. Píst a válec spolu vytvářejí spárovanou dvojici, pro kterou platí jistá pravidla. Tato služba Vám zajistí, že budou vždy dodržena. Jedná se především o to, že se válec zkontroluje a zlehka přebrousí (přelapuje). Při provozu válce se totiž neopotřebovává pouze píst, ale také pracovní plocha válce. Ta se navíc opotřebí více na straně výfukového a sacího kanálu, čímž dochází k její ovalitě. Přelapování válce obnoví kruhový profil funční plochy válce a obnoví křížovou stopu po brusných kamenech, která je důležitá pro to, aby na stěnách válce lépe držel olejový film a tím došlo i k lepšímu záběhu pístu. Po přelapování a přeměření válce se v rámci služby provede výběr vhodné velikostí pístu tak, aby došlo k dodržení správné vůle mezi ním a válcem a nehrozilo zadření.
Tuto službu zajišťujeme pouze při současném objednání pístní sady! Jen tak můžeme zaručit bezchybné spárování pístu s válcem, nutné pro bezproblémový chod motoru.
Cena je orientační, blíží průměrné ceně za opravu 1ks 125 ccm 2T válce a může se lehce změnit. Položka slouží především jako možnost si tuto službu bez problémů objednat. Pokud bychom dospěli k názoru, že cena bude nějakým zásadním způsobem posunuta směrem nahoru, budeme Vás o tom informovat. Rovněž se může stát, že vaše posouzení válce nebude dostatečné a my nalezneme skutečnosti, kvůli kterým již nebude možné válec přelapovat. Jedná se nejčastěji o to, že nějakou chybu přehlédnete a nebo o to, že válec byl již předtím několikrát lapován, čímž se dostal za hranici, pro kterou jsou k dispozici písty o vhodné velikosti. Navíc už by se jednalo o tak slabou vrstvu nikasilu, že by další provoz mohl být nebezpečný. Pak by již nezbylo, než opravit válec novým Nikasilem. Viz zde. O takových skutečnostech byste byli samozřejmě informováni a projednal by se další postup.
Objednáním (odesláním košíku s touto položkou) této služby vyjádříte, že si přejete osazení válce provést u nás. Bezprostředně po objednávce ho proto prosím odešlete na adresu :
Ing. Ondřej Hojka
Roškotova 1737/6
140 00 Praha 4
a my se o zbytek postaráme. Čekací lhůta na opravu válce činí cca týden. Případný zbytek zboží z objednávky bude pozdržen tak, aby mohl být odeslán až s opraveným válcem. Pístní sada není v ceně opravy, tu je nutno objednat zvlášť - píst volte v nejmenším nabízeném rozměru, o správném rozměru rozhodneme sami.
Válce prosím posílejte očištěné a kompletně odstrojené, především od železných částí (šrouby, svorníky, příruby).
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat